Lite resultat

Var och tävlade igår nere i Åstorp med Bella, hoppade 1 meter och 1,10.  Fick till riktigt fina rundor med 1 nedslag i båda, så riktigt irriterande samtidigt som jag är väldigt nöjd. Hade en liten svacka i vintras där jag inte riktigt litade på henne, vilket jag verkligen inte hade någon anledning till. Fegred då lite till hinderna och resultatet till det blev att hon inte riktigt var framme och tog då ett ministeg innan hindret istället för att hoppa av. Så nu har det varit fullt fokus på att faktiskt bara rida framåt dom här sista tävlingarna. Hoppade henne i Laholm där jag vann 1 metern, fast att det var typ 15 nollor. Tycker inte jag red så galet fort, men tydligen gjorde vi det, ni får själva se på filmen. Hon blev dock lite lång och fick då lite flacka språng. Fick ihop henne mycket bättre nu i Åstorp, och även i Falkenberg som vi tävlade i förra helgen, tyvärr ett nedslag i båda klasserna på dessa tävlingarna, men så mycket bättre känsla! Lägger upp film från Åstorp och Falkenberg senare.